Skip to content

Campania de relansare a centrului Bucureştiului a început cu un magazin pop-up în Eva

16 Mai 2013
Downtown Bucharest_Magazin Eva 8

Designerii, initiatorii (Teodor Frolu si Mirela Bucoviceanu) si Gheorghe Patrascu, arhitectul sef al Bucurestiului

DC Communication şi Molecule-F.com au lansat campania Downtown Bucharest, un proiect de revitalizare a centrului Bucureştiului. Ei vor să construiască un brand complementar cu Centrul Istoric al Capitalei. Prima etapă este deschiderea unui pop-up store (n.m. – lansat pentru o perioadă limitată) în Magazinul Eva, de pe Bulevardul Magheru. 

 

Downtown Bucharest este delimitat de Piaţa Romană, Grădina Icoanei, Piaţa Universităţii şi Grădina Cişmigiu. Proiectul este realizat ca o platformă de colaborare pe care iniţiatorii o propun tuturor părţilor interesate de dezvoltarea zonei – operatori culturali, economici, societate civilă, reprezentanţii Primăriei Capitalei şi a Primăriilor de sector.

Downtown Bucharest_Magazin Eva 24„Downtown poate deveni un brand al oraşului, un spaţiu reper pentru locuitori şi, totodată, un traseu care să-i îndrume pe turişti să descopere oferta de shopping, cultură, arta, servicii de calitate din această parte din centrul Bucureştiului”, spune Teodor Frolu, Managing Partener-ul DC Communication, într-un comunicat de presă. El a completat pentru abotezatu.com că „prin acest proiect încercăm să facem lumea conştientă că aceasta este eticheta care i se potriveşte”.

Primul partener al campaniei este Magazinului Eva, deschis între 15 mai şi 15 iulie, sub denumirea Design Românesc. În această perioadă Magazinul Eva este şi punct de prezentare şi informare despre proiect.

Magazinul Eva găzduieşte  11 designeri romani – 109, Adelina Ivan, Carla Szabo, Carmen Secăreanu, Ciprian Vrabie, Irina Schrotter, Kristina Dragomir, Lady Magpie, Murmur, Venera Arapu şi Olah Gyarfas pentru brandul Patzaikin.

Downtown Bucharest_Magazin Eva 32Designerii i-a selectat Molecule-F.com, aceştia fiind printre cei 36 prezenţi pe această platformă.

Mirela Bucoviceanu, fondatorul Molecule-F, a menţionat pentru abotezatu.com că pentru platformă aleg designeri cu produse care combină un design autentic si calitatea, care să justifice preţul.

Proprietarul clădirii, Bluehouse Capital, a acceptat ca designerii să nu plătească chirie, ci un procent din vânzări. În perioada următoare, în magazin vor mai fi organizate evenimente dedicate fiecărui designer.

Mirela Bucoviceanu a mai că este posibil ca în următoarele luni sa organizeze magazine pop-up şi în alte clădiri istorice din Bucureşti.

Compania de comunicare şi PR DC Communication este prezentă de 18 ani pe piaţă.

Downtown Bucharest_Magazin Eva 23Platforma de promovare şi vânzare dedicată designerilor români Molecule F.com a fost lansată acum trei ani cu zece designeri, iar în prezent a ajuns la 36 de designeri.

Din toamnă, Molecule-F intenţionează să dezvolte site-ul în sistem de franciza la Londra. Între 5% şi 10% dintre vânzările platformei sunt în străinătate – Londra, Portugalia, Canada şi SUA.

Downtown Bucharest_Magazin Eva 12

Downtown Bucharest_Magazin Eva 5 Downtown Bucharest_Magazin Eva 11 Downtown Bucharest_Magazin Eva 2 Downtown Bucharest_Magazin Eva 14 Downtown Bucharest_Magazin Eva 13 Downtown Bucharest_Magazin Eva 16 Downtown Bucharest_Magazin Eva 18

 

Anunțuri
No comments yet

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: