Skip to content

Despre transparență, etică și reputație, în comunicare, la o nouă întâlnire Open House ARRP

5 August 2014
etica_transparenta_Ioana Avadani_Crenguta Rosu_comunicare_presa_blogAsociația Română de Relații Publice (ARRP) organizează o dezbatere despre ce este corect și ce nu, din punct de vedere editorial, în presă, pe blog-uri, PR și comunicare.

ARRP reia seria de dezbateri Open House ARRP, marți, 12 august, ora 18, la Sala de Consiliu a Bibliotecii Centrale Universitare București, din Str. Boteanu, nr. 1, conform unui comunicat de presă al acestei organizații.

Tema acestei întâlniri este „Transparență – etică – reputație: Practică versus politici”.

La întâlnire sunt invitați să participe membrii ARRP, jurnaliști, bloggeri, precum și oricine altcineva este interesat de problemele comunicării.

Evenimentul este organizat de Cristina Bălan, Vicepreședinte ARRP, și Corneliu Cojocaru, membru în Juriul de Onoare ARRP.

Vorbitorii speciali ai evenimentului sunt Ioana Avădani și Crenguța Roșu.

Ioana Avădani are o experienţă în presă de aproape 20 de ani, în agenţie de presă şi în televiziune. Ea a publicat o serie de articole şi studii dedicate situaţiei mass-media din România şi a susţinut prezentări la multe manifestari internaţionale organizate de Comisia Europeană, OSCE, Banca Mondială, Consiliul Europei, etc.

În prezent, ea este directorul Centrului pentru Jurnalism Independent (CJI). În această funcție, Ioana a condus diverse programe, de la pregătirea profesională a jurnaliştilor şi asistenţa acordată companiilor de media până la advocacy în legislaţia de media, în transparenţă şi bună guvernare, precum şi la consolidarea asociaţiilor de jurnalişti şi a eforturilor de auto-reglementare.

De asemenea, Ioana este membră a Team Europe (o echipă de experţi independenţi creată de Comisia Europeană pentru diseminarea temelor europene) şi a Consiliului Consultativ al Burselor Rosalynn Carter pentru jurnalism pe probleme de sănătate mintală, derulat de Centrul Carter (Atlanta, Georgia).

Ioana Avădani a fost, în perioada 2004 – 2006, preşedinta Rețelei sud-est europene pentru profesionalizarea media.

Anul trecut, ea a primit Premiul Cetățeanul European al Anului din partea Parlamentului European.

Crenguța Roșu, Managing Partner-ul DC Communication, este unul dintre pionierii industriei de comunicare din Romania, cu 24 de ani de experiență în domeniu, dintre care 19 ani în cadrul companiei pe care a fondat-o, în 1995, împreună cu Teodor Frolu.

Ea a lucrat pentru peste 150 de clienți, din numeroase ramuri industriale (IT&C, financiar-bancar, farmaceutice, energie, servicii profesionale, FMCG, agricultură și industrie alimentară, institutuții europene) și a abordat diferite arii de practică – de la comunicare internă la managementul riscurilor, de la transformare organizațională la lansări de produse și mărci.

Crenguța a fost implicată în peste 600 de proiecte de comunicare integrată și s-a specializat pe dezvoltarea strategiilor, pe proiectele de schimbare și transformare organizațională, monitorizarea riscurilor și managementul situațiilor de criză.

Ea este consultant pentru echipe de management și trainer, în proiecte de monitorizarea a riscurilor și managementul crizei.

Crenguța a fost Șef al Biroului de Presă al Guvernului și este membru fondator al ARRP, CCRP și membru IPRA.

De asemenea, ea face parte din Consiliul Consultativ al CJI.

Anunțuri
No comments yet

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: